Eigenklus.nl

Elke klus een eigen klus

 

Maandag – Vrijdag 8.00 – 17.00

Whatsapp ons

Klachten

 

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Bij Eigenklus.nl doen we er alles aan om aan jouw verwachtingen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Om je verder te helpen en een gewenste oplossing te bieden, kun je mailen naar i[email protected] Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

We streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht te reageren. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan laten we je dit zo snel mogelijk weten.

Als je het niet eens bent met onze reactie of de manier waarop we jouw klacht hebben afgehandeld, kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Wij zijn bij deze organisatie aangesloten en hechten veel waarde aan een goede klachtenafhandeling.
 

Bij Eigenklus.nl staan we voor kwaliteit en een goede service. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen bij eventuele klachten of opmerkingen. 

 

Open chat
Welcome 👋
Hoe kunnen wij helpen?